I shoppingpåsarna

  • Dior Show
  • Hårvårdsprodukter från Redken och Catwalk.
  • Underkläder från Victorias Secret.
  • Partyväska
  • Två baslinnen från AA och underkläder
  • Smycken.
  • Sidenblus från H&M Trend, -kap!
  • Två a-linjelinnen. Ett blått & ett rosa

Sist men inte minst:

- Min Baby
- Min Marc
- Min Marc Jacobs


Bilder kommer så fort jag laddat kameran. Det var andra turen för mig till New York. Nu har jag spenderat lite mer än en månad av mitt liv där. Börjar nästan känna mig hemma :-) Hittar bra nu iallafall. Det var shopping, sightseeing, nattliv och massor av god mat. Älskar New York.

Kära läsare: Jag kommer förresten att lägga ut auktioner på Tradera snart. Är någon intresserad av FCUK klänningen jag skrev om tidigare så hör av er. Det är även en sidenblus från VSCT som är helt oanvänd med lappar kvar. Alldeles för fin för att inte användas. Hittar ingen bild på den men den fanns på Nelly.se förut. Mer info kommer!


Kommentarer
Postat av: MakeUpYourMind

Jag kan inte vänta!

2007-05-23 @ 11:25:13
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se/
Postat av: M

MUYM: Haha de är uppe nu =)

2007-05-24 @ 19:26:28
URL: http://fashionistasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0