Nyshoppat!

image548sneakers
blondiesalla var däri newyork

Beställde gummistövlar till syrran (Det funkar ju faktiskt inte att gå ut med hunden i ösregn i sneakers!) och då passa jag på att slå till på ett par tygskor som jag letat efter! Totalslut hos mig. Rea! 299kronor för dem på Have2have.se! Kalasbra!
Och lite ny nattlektyr från Cdon.com.
Måste läsa fortsättningen på En shopaholics bekännelser. Snart kommer nummer 3 ut på svenska! I can't wait!! Bergdorfblondiner ska vara läsvärd också och att Weisberger skriver grymt vet vi ju redan! Älskar att få paket på posten!

Bilder: Have2have, Cdon.com

Kommentarer
Postat av: Emmisen

Är tygskorna från Keds???
Jag köpte ett par på OP Johansson i K-stad tidigare i sommar. I butiken sa dom att det gick att tvätta skorna i 30 grader och det gjorde jag nu häromdagen. Men skorna blev helt förstörda, klistret från sulan fällde ut på nåt sätt så det blev helt gul fläckiga =( Jag lämnade tillbaka dem idag o fick pengarna tillbaka som tur va. Så om det är ett par vita Keds så är min rekommendation att inte tvätta dom!!! Jag va tydligen inte den första som reklamerat heller =) Stövlarna är skitfina oxå! Jag har dem i rosa =)
Köpte MJ väskan i Sthlm förra veckan =)

2007-07-23 @ 20:48:03
URL: http://emmisen.blogg.se
Postat av: Malin

Sv Emma: Tack för tipset, då ska jag icke tvätta dem! Tråkigt att de blev fläckiga =( Men tur att de inte var besvärliga så att du iaf fick pengarna tillbaka! Åhh! Ja jag tog en titt och vilken läckerbit till väska, haha! Galet snygg!

2007-07-23 @ 21:40:13
Postat av: Mathilda

Måste också hämta hem fortsättningen på En shopaholics bekännelser ;)

2007-07-26 @ 09:32:03
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0