Mycket på G!

Väntar på:

Lev från Cdon
- 3 stycken pocketböcker.
(räknade ut att med frakt, är de ändå billigare än i bokhandeln)


Leverans från AA.
- Borde jag tagit silvertights istället? Såg en sjuuuukt cool tjej som hade det i combo med bikerboots och vit t-shirt. Så läckert.

Lev från Kyssjohanna,
- Äntligen A&C!  De var totalslut i butiken i New York. Och, vilken butik!! Snygga plagg från för mig okända designers, ack så snygga! Och butikspersonalen, så snygga de också, haha! Otroligt stylish! Men Alex & Chloe - slut.
Man fick skriva upp sig på en väntelista för att få köpa dem! Galet. Men det kunde jag ju inte tyvärr =(

Lev från H&M
- med min röda kappa och tights på rea.

Lev från Have2have.
- Mina vita Keds med snörning kommer också idag. 
 
Visst är det något speciellt med att få paket hem?

Om det inte uppfyller mina krav bryr jag mig inte särskilt mycket. Faktiskt. Då är det ju bara att skicka tillbaka!
Och bäst är det med faktura, då betalar man ju inte förrän man bestämt sig för att behålla plagget eller ej.
ellos
Något som inte uppfyllde förväntningarna var den här blusen och klänningen från Ellos.
Klänningen var ok, men storleken stämde inte riktigt.
Blusen (i vitt) var tunn, skrynklig, och genomskinlig. Så, nej tack! Har mycket annat som väntar så :-)

Kommentarer
Postat av: Tusse

Ja det är verkligen något speciellt med att få hem paket. Jag blir alltid lika lycklig varenda gång jag får hem något nytt. Det känns nästan bättre än om jag köper det i en butik :P

2007-07-28 @ 00:53:35
URL: http://tusseludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0