Mina bästa köp

JACKA: Min Skinnpaj från H&M är det bästa köpet. Jag tittade länge på en från Rock 'n' blue, men tyckte den var "för mycket" Jag letade febrilt efter en clean men med fint skinn. Och gissa vilken det blev? Jag som först var skeptisk till Madonnakollektionen är nu stolt ägare till den perfekta svarta skinnpajen. För 1100kronor med 25% rabatt på hm.com blev den min!

VÄSKA: Min väska som jag har varit ett med sedan köpet är min svarta Marc by Marc Jacobs som jag fick tag på i New York. Det sved i plånboken såklart, men jag ler för mig själv (och mot väskan) varje dag, helt underbart skinn. Alla plastiga fejkskinnsväskor är förbi. Huj!



SKOR: Mina favoritskor är otippat nog ett par guldiga sneakers från Nike. Jag fyndade dem på rea på Nilsons förra sommaren i Sthlm. Vet inte vad modellen heter men de är stilrena och gudomligt sköna! Jag hade inte klarat mig utan dem på mina storstadsresor då vi går en mil om dagen, minst. Inte ett skavsår! Av med hatten för dessa Nike!

JEANS: Här är det svårt, för jag har flera favoriter. Mina Sass & Bide har hängt med mycket. Perfekt färg, perfekt passform. You name it. Och framförallt hade de ett perfekt pris vid tillfället då jag köpte dem (60% rea!)
En annan kär vän är mina nya baggyjeans från H&M. Egentligen är de inte så baggy, men jämfört med mina andra skinnyjeans är de ganska slappa. 349kronor på H&M...Härligt.

PARFYM: Åh, är det du som doftar så gott? Huh? Kanske? Vilken parfym använder du? Får ofta höra den frågan. Favoriten heter Gucci och alla verkar gilla den. Gamla som unga, pojkvänner och vänner. En hit! På senare tid har jag även börjat gilla With Love från H Duff. Lovely!

Vilka är era favoriter ovan? Skulle vara kul att höra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0