Vem vågar, helt ärligt?

Jag har studerat de båda Miu Miu med förstoringsglas (ok, inte riktigt ;) och hade inte vågat lägga ut 3500kronor på något jag tvivlat på. Jag fullkomligt älskar Miu Mius coffer bag, men riskerar inte att betala för något som kan vara kopia ( kan vara äkta naturligtvis..) när jag inte sett den i verkligheten... Är den äkta kan jag bara gratulera till en gudomligt snygg väska till bra pris!

Har just precis budat hem en grej från Tradera själv, för första gången!!
Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anna

tycker inte att den från tradera ser äkta ut... jämförde lite jag med och kollade då mest på det där guldiga spännet längst fram. det står där "miu
miu" men jag tycker inte att stilen på texten är densamma som på den från net-a-porter. kolla själv! fejkvaror brukar ju ha sina små "fel"...

2007-08-11 @ 17:55:15
URL: http://usa07-08.blogspot.com
Postat av: M

Anna: Ja jag tycker tyvärr inte den ser så välgjord ut =/

2007-08-11 @ 18:02:11
URL: http://fashionistasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0