Cykeln höll

brantenmintasostjallanelly


Fick sms-avi från H&M igår. Lite pinsamt när paketet vägde över 5 kg. Jag trodde inte det fanns så stora lådor på H&M, men tydligen :-) Killen på utlämningsstället bara garvade och jag vinglade på cykeln hem. Man måste ju gardera sig med två storlekar, ifall det inte skulle passa. Hittade lite jackor och med rabattkod på 25% så beställer jag såklart.  Nu ska jag bara gå tillbaka med det gigantiska paketet också.. Tror jag drar en keps över huvudet, hehe.

Jag bor i en ganska liten stad. Trots det kan jag inte klaga på vårt utbud. Kan hitta Ann-Sofie Back, April 77, Carin Wester, Cheap Monday, Diana Orving, Fifth Avenue Shoe Repair, Hope, Minimarket, Resteröds, Rodebjer, The Stray Boys, Tjallamalla, Velour, Rock n Republic, Filippa K samt bra utbud på H&M och MQ mm.

Jag klagar inte. Men det är klart, man saknar ju alltid något..

Hej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja riktigt bra utbud!

2007-10-27 @ 23:17:06
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0