Ingen shoppingpåse...!?

Besökte en H&M Trend butik igår och inställnigen var naturligtvis att shoppa loss! :-)

Hittade inget jag föll för direkt. För en tid sedan köpte jag den här kjolen där. Den är verkligen jättefin tycker jag!Hade hoppats hitta byxorna, men tyvärr.. Provade en jacka med trekvartsärm som jag gillade. Fanns både i silvergrå och brun. Var dock vääldigt varmt att prova i den fuktiga åskluften igår.. Jag såg även den här koftan. Jättefin men stickigt material och modellen passade inte mig alls.

Gick därifrån med, ingenting. Nu får de minsann rycka upp sig, H&M trend!

Blev lite andra fynd från MQ rean och Sisters istället. En svart klänning för halva reapriset är ju nästan gratis! Jo man tackar!



Bilder från: Stylefinder och Nitro:Licious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0