I'm back

siden

Några favoriter. Fick hem Madonnas sidenlinne i vitt. Riktigt fint faktiskt. Annars var kollektionen en besvikelse tycker jag. Har varit borta ett par månader och allting hängde ju kvar i stort sätt!? Det var väl ingen kaos? Nja. Linnet blir toppen till solbrun hud. Kavajen i mitten har varit min trogne vän i vinter. Kanon! Provade den svarta längst ner idag, fast i grått. Vilken härlig att bara slänga på sig.

Om tre veckor sticker jag till New York. Världens bästa stad, världens bästa shopping och världens bästa pojkvän finns där. Allt på en och samma plats. Kan inte bli bättre. Promenader på Brooklyn Bridge, i parken och i Soho..
Urban Outfitters, Bloomingdales... Mmmm! Can't wait. Ett Alex & Chloe halsband står på önskelistan...

Mitt älskade NY och min New Yorker. Snart ses vi igen :-)

NYC

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fina grejer :)

2007-04-11 @ 20:00:51
URL: http://loodie.blogg.se
Postat av: Emma

Låter så härligt!

2007-04-16 @ 17:19:46
URL: http://emmasmodeblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0